Autor Wiadomość
wrzesien1939
PostWysłany: Nie 9:27, 24 Gru 2017    Temat postu:

Dziękujemy za twoje sugestie do wzbogacenia rozgrywki gry WRZESIEŃ 1939.
Roinoss
PostWysłany: Sob 18:11, 23 Gru 2017    Temat postu: Bohaterowie i dowódcy

Taki luźny koncept na wykorzystanie postaci imiennych w grze:
Ewentualnie zamiast wspólnej puli punktowej dla Armii i postaci imiennych,osobna.
Postać imienna jest usuwana z gry/pokonana razem z jednostką do której jest przypisana.
Np.:
----------------------------------------------------------------------------
plut. podch. Edmund Roman Orlik
Armia: Polska
Wymagania: Co najmniej jeden Pluton TKS
Wymagania historyczne: Pluton TKS 1x nkm 20mm, 2x karabin maszynowy
Koszt punktowy: 5?

Nieznana lokalizacja: Postać zaczyna grę poza mapą i zostaje przypisany do modelu dzięki innej zasadzie specjalnej.

Mistrzowskie natarcie: Raz na Aktywację. Jeżeli jednostka z przypisaną do niej tą postacią zniszczy pojazd pancerny przeciwnika podczas Natarcia, może on ponownie wykonać Natarcie.

Ukryty As: Przypisz tę postać do pierwszego modelu TKS, który zniszczył pojazd pancerny przeciwnika. Traktuj ten model tak jakby ta postać była przypisana do niego od początku gry.*

*Pierwsze zniszczenie aktywuje również Mistrzowskie Natarcie
----------------------------------------------------------------------------

Franek Dolas
Armia: Polska
Wymagania: Co najmniej jedna drużyna Strzelecka
Wymagania historyczne: Niedostępna.
Koszt punktowy: 10?

Rozstawienie: Zaczyna grę przypisany do drużyny strzeleckiej.

Bo ja jestem dziecko szczęścia, rozumiesz?: Jeżeli jednostka do której jest przypisany zostaje usunięta z gry, przypisz tę postać do innej sojuszniczej drużyny strzeleckiej w promieniu 15 cm.[/i]

Rany Julek, ale nawarzyłem bigosu: Jeżeli ta jednostka ma wykonać odwrót albo została do niego zmuszona przez inną zdolność lub zdarzenie, najbliższa wroga jednostka w promieniu do 15 cm od drużyny Dolasa musi wykonać test na wyszkolenie. Jeżeli go nie zda:
- musi wykonać akcję odwrotu na co najmniej 2k10 cm (do maksymalnej jej szybkości), przed akcją odwrotu drużyny Dolasa, nawet jeżeli była aktywowana w tej turze.
- jednostka!* traci aktywację jeżeli jeszcze nie była aktywowana.
- zadaje połowę obrażeń, zaokrąglając w dół jeżeli właśnie wygrała walkę wręcz z drużyną Dolasa.

! - jednostka nie pluton.
-----------------------------------------------------------------------------------------
???
Armia: Niemiecka?
Wymagania: ???
Koszt punktowy: 5?

Rozstawienie: Rozpoczyna grę przypisany do dowództwa kompanii, samochodu zwiadowczego albo pojazdu dowodzenia.

Optymalny Zwiad: Możesz zagrać Kartę Rozpoznania na jednostkę: obserwatora, samochodu rozpoznawczego, dowództwa kompanii albo jednostkę z tą postacią, zamiast na cały pluton, jeżeli ta jednostka znajduje się w promieniu 40 cm od tej postaci i widzi przeciwnika.

Rozpoznanie Kontaktowe: Możesz zagrać Kartę Rozpoznanie na nieaktywny pluton albo pluton z kartą na stosie, jako Kartę Reakcji na pojawienie się niewidocznej wcześniej dla tego plutonu jednostki przeciwnika w wyniku ruchu wrogiego bądź własnego plutonu. Pluton na który zagrano w ten sposób Rozpoznanie wciąż może wykonać bądź dokończyć akcję z drugiej karty na stosie, poza Ostrzałem i przejściem do Walki Wręcz.[/b]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group